Kundeservice

Brug for hjælp?

Kundeservice 

hjælper...

jer med...

  • at forstå jeres regning
  • hvordan I skal indberette jeres forbrug
  • hvordan I melder flytning af virksomheden eller 
  • svar på de oftest stillede spørgsmål.

Ring til os
på 99 55 35 00

Vi har åbent
man-tors 9-16 og fre 9-15

Top 5 spørgsmål
  • Kan vi få tilskud til energiforbedringer?
    Ja, I kan få et kontant tilskud af os til en række energiforbedringer af bygningen, for eksempel varmepumpe, naturgasfyr, pillefyr med mere. Men I skal søge om tilskuddet, inden I går i gang. I får svar fra os i løbet af 5 hverdage.

    Se alle tilskudsmulighederne
  • Kan vi få klimavenlig energi?
    Ja, det kan I, uanset om I ønsker klimavenlig el eller gas. Og der er god grund til at tage aktivt stilling til energiforbruget og klimaet i jeres virksomhed, da kundernes forventninger til erhvervslivets klimabevidsthed er støt stigende.

    Læs mere om klimaløsninger
  • Hvordan melder vi flytning?
    Hvis I skal flytte til en ny adresse, skal I huske at melde flytningen til os og aflæse jeres måler på jeres nuværende adresse – indenfor en given frist. Og jeres energiaftale kan sagtens følge med.

    Læs mere om, hvordan I melder flytning
  • Hvordan melder vi vores regninger til Betalingsservice?
    I kan tilmelde jeres regninger til Betalingsservice i jeres netbank.
  • Hvor​for kan vi ikke få vores regning elektronisk?
    Årsagen kan være, at mange offentlige myndigheder ikke har oprettet sig med den korrekte profil i NemHandelsregistret den 1.12.2011. Derfor kan de ikke modtage regningsspecifikationen (det såkaldte UTS-dokument).

Har I yderligere
spørgsmål?

Strømsvigt

Her er der strømafbrydelse lige nu

Virker gadelyset ikke?

Hvis det er Ørsted, der står for gadelyset i jeres område, kan I hjælpe os og fejlmelde det her.