Mit Ørsted

I Ørsted skifter vi til nyt IT-system, så vi fortsat kan opretholde god service og høj kvalitet. Skiftet sker i midten af maj måned og vil bl.a. betyde ny selvbetjening og nyt regningslayout. 

Herunder kan I læse mere om de ændringer der sker i løbet af maj måned
  • Jeres næste regning bliver forsinket
    Skift af IT-system betyder, at regningen for jeres forbrug i april vil være forsinket. Vi forventer at kunne udsende regningen i slutningen af maj. Betalingsdatoen vil fremgå af regningen. 
  • Regningen ændrer udseende

    Når I modtager jeres næste regning, vil den se anderledes ud, end I er vant til. 

    I slutningen af maj, når de nye regninger er dannet, vil der her på "mit Ørsted" være en uddybende forklaring af regningen.

  • I løbet af maj kommer der ny selvbetjening

    Hvis I er elkunde, får I ny selvbetjening i slutningen maj. Det betyder, at den selvbetjening I måske er vant til at logge ind på, ændrer sig.

    Første gang I vil logge på den nye selvbetjening, skal der oprettes en bruger og tilknyttes måler(e) . På den måde kan I, i samme login, nemt skifte mellem jeres målere. 

    I kan ikke logge på den nye selvbetjening endnu. Det vil være en mulighed, når de første regninger er dannet i det nye afregningssystem.

    Her på Mit Ørsted vil I kunne finde videoguide og anden hjælp til den nye selvbetjening, så I hurtigt kan komme i gang med at bruge den.

Energimarked

Hold jer opdateret på energimarkedet og få de seneste nyheder og priser på el, gas og CO2. Er I en større virksomhed og har et stort energiforbrug, kan I også få indkøbsrådgivning.