Ofte stillede spørgsmål

Top 5 spørgsmål
  • Hvordan melder vi flytning?
    Hvis I skal flytte til en ny adresse, skal I huske at melde flytningen til os. Jeres energiaftale kan sagtens følge med.  

    Læs mere om, hvordan I melder flytning
  • Hvordan opdaterer vi vores oplysninger?
    Hvis I skal opdatere jeres virksomhedsoplysninger, som eksempelvis opdatering af faktura-, e-mail- eller bankoplysninger kan I for øjeblikket kun gøre dette ved at ringe til os på tlf. 99 55 35 00
  • Hvordan logger vi på Selvbetjening?

    Find adgang til selvbetjeningen på Mit Ørsted

    Gå til Mit Ørsted

  • Hvordan får vi overblik over vores forbrug?
    I vores selvbetjening kan I få overblik over jeres forbrug. Find adgang til selvbetjening på Mit Ørsted.

    Til Mit Ørsted
  • Hvordan får vi en kopi af vores regning?
    Alle jeres regninger kan genfindes i vores selvbetjening. Find adgang til selvbetjeningen på Mit Ørsted

    Til Mit Ørsted

Skal vi ringe til jer?

Hvis I har spørgsmål, eller I vil vide mere, så udfyld formularen og vi kontakter jer hurtigst muligt.

Forstå jeres regning

Få hjælp til at forstå jeres elregninger, naturgasfakturaer og årsopgørelser.