Spring navigation over
Log ind - Mit Ørsted
Vores grønne løsninger
Bæredygtighed
Om os
Presse
Karriere
Erhverv
Kontakt os
Erhverv
Kontakt os
Log ind - Mit Ørsted
Vælg fil
Home
Erhverv
Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
Få hurtige svar på de mest almindelige spørgsmål om alt fra fakturaer til energiløsninger.
Top 5 spørgsmål
Hvordan melder vi flytning?
Hvis I skal flytte til en ny adresse, skal I huske at melde flytningen til os. Jeres energiaftale kan sagtens følge med.
Læs mere om, hvordan I melder flytning
Hvordan opdaterer vi vores oplysninger?
Hvis I skal opdatere jeres virksomhedsoplysninger, som eksempelvis opdatering af faktura-, e-mail- eller bankoplysninger kan I for øjeblikket kun gøre dette ved at ringe til os på tlf. 99 55 35 00
Hvordan logger vi på Selvbetjening?
Find adgang til selvbetjeningen på Mit Ørsted
Gå til Mit Ørsted
Hvordan får vi overblik over vores forbrug?
I vores selvbetjening kan I få overblik over jeres forbrug. Find adgang til selvbetjening på Mit Ørsted.
Til Mit Ørsted
Hvordan får vi en kopi af vores regning?
Alle jeres regninger kan genfindes i vores selvbetjening. Find adgang til selvbetjeningen på Mit Ørsted
Til Mit Ørsted
Skal vi ringe til jer?
Hvis I har spørgsmål, eller I vil vide mere, så udfyld formularen og vi kontakter jer hurtigst muligt.
Udfyld kontaktformular
Forstå jeres regning
Få hjælp til at forstå jeres elregninger, naturgasfakturaer og årsopgørelser.
Læs mere