Vi har haft kontorer i Gentofte siden 2002, og det er vores største danske arbejdsplads med ca. 2.650 medarbejdere.
International arbejdsplads med gode forbindelser
Vores lyse, moderne kontorlandskab i Gentofte ligger ca. 10 km nord for Københavns centrum og er nemt at komme til med cykel, tog, bus og bil. Kontoret har masser af gratis parkeringspladser til cykler og biler, herunder ladestandere til elbiler. Ud over et busstoppested umiddelbart uden for døren sikrer S-toget fra den nærliggende Jægersborg Station hurtig og direkte forbindelse til forstæderne nord og syd for København, bymidten (17 minutter til Nørreport) og resten af det offentlige transportnet. Stationen ligger kun 10-15 minutters gang væk via gangtunnelen for medarbejdere, som er en genvej under motorvejen.
Jobbeskrivelserne på Gentofte-kontoret rummer mange roller, bl.a. følgende funktioner:
- Administration
- IT og digitale løsninger
- Ingeniør- og anlægsarbejde
- Økonomi og regnskab
- HR
- Marketing, branding og kommunikation
- Indkøb
- Salg og energihandel
- Drift og teknikere
- Strategi og forretningsudvikling
- Offentlige anliggender, myndighedskrav og jura
- Faciliteter
Arbejdsmiljø har højeste prioritet
Vi lægger stor vægt på et godt og sundt arbejdsmiljø på kontoret og stiller en række faciliteter til rådighed:
- Fitnessudstyr og træningshold
- Massage, behandling og fysioterapi
- Online genoptræningsprogrammer
- Stressforebyggelse og psykologhjælp
Som incitament til at cykle til arbejde stiller vi garderobeskabe (begrænset antal) og brusere til rådighed, og vi tilbyder gratis cykeleftersyn i kontortiden, med mulighed for at betale for mere omfattende reparationer eller reservedele.
Uden mad og drikke...
For et beskedent månedligt beløb tilbyder vores nyrenoverede kantine en sund og varieret morgenmad og frokost med gode råvarer og et stort udvalg, der afspejler mangfoldigheden blandt vores medarbejdere. Vi stiller også frugt frem hver dag til alle, der arbejder i Gentofte, uanset om de indgår i kantineordningen.
Der er gratis kaffeautomater forskellige steder i bygningen, samt en hyggelig café, der sælger baristakaffe, smoothies og snacks til favorable priser.
En inspirerende arbejdsplads
Caféen, kantinen og andre fællesarealer er designet til at styrke arbejdsmiljøet. Der er træer og åbent vand både inde og ude og dermed masser af plads til at sidde eller gå, reflektere og samarbejde, samt til at afholde afdelingsarrangementer.
Socialt samvær
Vores personaleforening, ARENA, giver medarbejderne mulighed for at omgås hinanden uden for arbejdstiden. Aktiviteterne omfatter alt lige fra sport til kunst og kultur, og der er ofte mulighed for, at venner og familie kan deltage.
Samtidig giver Ørsted Students og vores internationale alumne-netværk, GAIN, henholdsvis vores studentermedhjælpere og graduates mulighed for at mødes i både sociale og faglige rammer og udvide deres personlige netværk.