Udbetaling af tilgodehavende

Hvad skal der ske med jeres tilgodehavende?

Bliver tilgodehavende udbetalt over Betalingsservice?
Ja, hvis jeres opgørelse viser et tilgodehavende, vil det blive udbetalt gennem jeres Betalingsserviceaftale. 
Vær opmærksom på ikke at afmelde aftalen, når I er flyttet, før I har fået jeres flytteopgørelse.

Kan vi få vores tilgodehavende modregnet på næste regning?
Jeres tilgodehavende vil blive udbetalt til jer, da det ikke kan blive modregnet på jeres næste regning. 
Er I tilmeldt Betalingsservice, bliver pengene overført automatisk. Hvis I ikke er tilmeldt Betalingsservice, kan I alligevel få pengene sat direkte ind på jeres konto. 

Sådan gør I:
Gå ind på Selvbetjening.
Log på med jeres kundenummer og aftagenummer.
Klik på linket 'Profil' i venstre menu, og udfyld felterne under 'Kontonummer' med jeres kontooplysninger.

Hvorfor har vi ikke modtaget vores tilgodehavende?
Hvis I kontakter os, vil vi gerne undersøge, hvorfor I ikke har modtaget jeres tilgodehavende.