Skal du have penge tilbage?

Giv os dine bankoplysninger, så udbetaler vi dit tilgodehavende.

Log ind, og giv os dine bankoplysninger.

 

   Log ind    


Hvorfor skal vi bruge dine bankoplysninger?

Når du giver os dine bankoplysninger, kan vi overføre til dig, hvis du har penge til gode. Vi får ikke automatisk dit NemKonto-nummer. Selv om du giver os dine bankoplysninger, vil du modtage dine regninger på samme måde som nu. Har vi allerede fået dine bankoplysninger eller bruger du Betalingsservice, overfører vi automatisk til dig.

Har du glemt at give os dine bankoplysninger?

Hvis du har penge til gode hos os og ikke giver os dine bankoplysninger, vil dit tilgodehavende blive stående på din kundekonto. Har du betalt for lidt ved din næste årsopgørelse, bliver beløbet modregnet.
Når du er flyttet, kan du ikke indtaste dine bankoplysninger ved at logge ind. Derfor skal du i stedet indtaste dem her. Så overfører vi pengene til dig. Vær opmærksom på, at beløbet forudsætter, at du har betalt dine tidligere regninger.
Når du giver os dit cpr-nr., kan vi hurtigere finde dig frem i vores system og hjælpe dig videre med din henvendelse. Desuden har vi pligt til at indberette dit cpr-nr. til det centrale register for elkunder i Danmark for eksempel i forbindelse med flytning, eller hvis du skifter elselskab. Du kan se mere på energinet.dk. Bryder du dig ikke om at indtaste dit cpr-nr., kan du altid ringe til os på 72 10 20 30.
Du finder dit kundenummer på din regning eller betalingsserviceoversigt.

Derfor kan du ikke få en check fra os

Bankerne har valgt at ophæve checksamarbejdet, og nogle banker modtager eller udsteder ikke længere checks. Derfor overfører vi de penge, du har til gode, direkte til dig.

Er du erhvervskunde?

Og skal du have penge tilbage, så klik her