Skal din regning
deles op?

Se, hvad vi kan gøre, hvis du har brug for at dele din betaling op i flere bidder.

Brug for en afdragsordning?

Kan du ikke betale din elregning, og har du brug for, at vi deler den op, så bare ring til os på 72 10 20 30. Bemærk, det koster et gebyr at få en afdragsordning.

Mangler du at betale noget?

Er du i tvivl, om du mangler at betale noget eller har penge til gode? Så ring bare til os på 72 10 20 30, så undersøger vi det.

Typiske spørgsmål om betaling
  • 1. Kan jeg få en afdragsordning?

    Er du i en situation, hvor du ikke har mulighed for at betale din regning, så ring til os på 72 10 20 30. Så vil vi undersøge, om det er muligt at lave en afdragsordning til dig. 

    Bemærk, at det koster et gebyr at få en afdragsordning. Husk at have dit kundenummer parat, når du ringer til os – det står på din seneste regning.

  • 2. Mangler jeg at betale noget?

    Hvis du er i tvivl, om du har betalt, skylder os penge eller om du har penge til gode, skal du ringe til os på 72 10 20 30. Husk at have dit kundenummer parat – det står på din seneste regning.

    Du kan altid finde din seneste regning ved at logge ind


    Er du tilmeldt Betalingsservice, kan du i din betalingsserviceoversigt i din Netbank se seneste regning, og hvornår den er betalt eller skal betales.

  • 3. Kan jeg betale min regning hver måned?

    Du kan desværre ikke få en månedlig regning hos os. Din acontoregning vil du få en gang hver 3. måned.

    Har du brug for at få din regning delt op månedligt, kan du ringe til os og få en afdragsordning. Bemærk, at det koster et gebyr at få en afdragsordning.

  • 4. Hvorfor er min regning større eller mindre, end jeg forventede?

    Hvis din regning er større eller mindre, end du havde forventet, kan det være, fordi du lige er flyttet. Så er dit forventede forbrug baseret på den tidligere beboers forbrug, som kan være helt anderledes end dit. Du kan også have ændret vaner, så du bruger mere eller mindre strøm end sidste år.

    Tjek dit forbrug

    Husk at kontakte os, hvis dit forbrug ændrer sig væsentlig, så vi kan tilpasse dit forventede forbrug.

  • 5. Kan jeg spare på min elregning?

    Du har mulighed for at spare på din elregning ved at ændre dine vaner. Hver gang du bruger 1 kilowatt-time mindre, sparer du samlet set cirka 2 kr.

    13 % af din elregning er betaling for dit eget elforbrug, mens de resterende 87 % er afgifter og betaling for transport af strøm. Sparer du på dit forbrug, betaler du også mindre i transport og afgifter, da størrelsen af de betalinger afhænger af dit forbrug.

    Test dit elforbrug, eller spørg en rådgiver for at blive klogere på, hvor du kan spare.

Vil du se dine regninger?

Log ind, og se dine regninger

 

       Log ind