Tilmeld jeres virksomhed Tank El

Med en Tank El aftale bliver det nemt for dig:
Du vælger selv, hvor ofte du vil betale, og det hele foregår automatisk, så du ikke skal bruge tid på det.

Enkelt og gennemskueligt

Med en Tank El aftale betaler du løbende for den el, I bruger i virksomheden. Du bestemmer selv, hvor mange betalinger regningen skal deles ud på – enten få med et større beløb eller flere med et lavere beløb. Uanset hvad du vælger, er totalbeløbet pr. år det samme.

Du kender dine betalinger

Allerede når du opretter aftalen, dannes jeres betalingsplan, så du ved hvad du skal betale hvornår. Du betaler automatisk via betalingskort eller Betalingsservice og får både kvitteringer og specifikationer på e-mail. Så har du altid overblik over jeres elforbrug og regninger.

Markedspris

Din pris er baseret på den aktuelle markedspris, og betalingerne beregnes ud fra forventninger til pris og forbrug. Bliver det billigere, får du penge tilbage – bliver det dyrere, eller har I brugt mere end forventet, skal du betale mere. Helt simpelt.

Ingen binding

Du kan altid opsige Tank El aftalen med en måneds varsel til den første i en måned.

Tank El

Selvbetjening

 

Kom nemt i gang

  1. Udfyld formularen her så ringer en af vores rådgivere for en uforpligtende dialog om fordele og muligheder hos Ørsted.

  2. I kan også ringe på 99 55 35 55.

  3. Vores rådgivere vejleder jer i forhold til jeres virksomheds ønsker og behov og giver jer et tilbud på en Tank El aftale hos Ørsted.

  4. Hvis I vælger Tank El, så guider vi jer igennem processen omkring skift af elselskab og slutmåling. Og I modtager el fra Ørsted fra den dato, I aftaler.

Hjælp til Tank El

Læs mere om
Mine oplysninger
Regning og forbrug
Flytning
Elaftale
Feedback
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Aftagenummeret starter med "5713131" efterfulgt af 4 eller 11 cifre. Skriv dit eller dine aftagenumre her.
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Nummeret starter med 5713131 efterfulgt af 11 cifre
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Et aftagenummer starter med 5713131 efterfulgt af 11 cifre.
Et aftagenummer starter med 5713131###########
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Nummeret starter med 5713131 efterfulgt af 11 cifre
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse
Indtast venligst din egen mailadresse

Her kan I finde svar under de forskellige kategorier

Mine oplysninger

Regninger og forbrug

Flytning

Elaftale

Feedback

Selvbetjening

Log på Selvbetjening

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan ændrer jeg e-mail eller telefonnummer?
    Du kan ændre dine kontaktoplysninger på selvbetjening.

  • Hvordan ændrer jeg min adresse?
    Du kan udfylde formularen eller ringe til os.

  • Hvordan ændrer jeg CVR-nummer?
    Hvis du har fået nyt CVR-nummer, skal du ringe til os med en aflæsning af din elmåler, så vi kan opgøre forbruget for det tidligere CVR-nummer. Vi sender dig også et link, så du kan oprette en ny Tank El-aftale med det nye CVR-nummer.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan ændrer jeg mine betalingsserviceoplysninger?
    Du kan ændre betalingsserviceoplysninger ved at udfylde formularen hermed registreringsnummer og kontonummer samt hvilken dato, ændringen skal gælde fra. Så retter vi oplysningerne.

  • Hvordan ændrer jeg, hvor ofte jeg ønsker at betale?
    Hvis du vil ændre betalingsperiode og betale et mindre beløb oftere - eller et større beløb sjældnere - så skal du bare kontakte os. Den samlede pris bliver ikke påvirket, uanset hvad du vælger.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan logger jeg på selvbetjening?
    Du kan logge på Selvbetjening her. Du logger på med jeres kundenummer og et fakturanummer eller målernummer. Da du blev oprettet som Tank El-kunde, modtog du en e-mail med login-oplysninger.

  • Hvad kan jeg bruge selvbetjening til?
    På Selvbetjening kan du se regninger, ændre dine oplysninger og følge virksomhedens forbrug. Du har også mulighed for at ændre dine betalingskortoplysninger, e-mail og telefonnummer.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Mit betalingskort er blevet spærret, og jeg har ikke modtaget et nyt kort endnu. Hvordan kan jeg betale?
    Ring til os, så finder vi en løsning.

  • Jeg har fået nyt betalingskort. Hvordan opdaterer jeg det hos jer?
    Du kan logge på selvbetjening og opdatere dine betalingskortoplysninger

  • Jeg har fået nyt kontonummer. Hvordan opdaterer jeg det hos jer?
    Du kan udfylde formularen på siden eller ringe til os.

  • Hvor lang tid går der, før I kan se min betaling?
    Der går 2-3 dage fra din betaling er trukket via betalingsservice eller på dit betalingskort, til vi kan se den.

  • Kan jeg få en kopi af mine regninger?
    Vi udsender alle regninger på e-mail. Hvis du ikke kan genfinde dem i din indbakke, kan du altid se dem på Selvbetjening.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvor lang tid går der, før I kan se min betaling?
    Der går 2-3 dage fra din betaling er trukket via betalingsservice eller på dit betalingskort, til vi kan se den.

  • Er mine betalinger registreret?
    Du kan se alle regninger og betalinger på Selvbetjening.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvor kan jeg se min saldo?
    Du kan altid se din saldo på Selvbetjening.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvornår bliver det faktiske forbrug opgjort?
    Vi beregner Tank El-planen ud fra jeres forventede elforbrug og vores forventninger til elprisen. Vi sender en faktisk afregning, når vi har modtaget det faktiske forbrug fra netvirksomheden. Hvis du har betalt for meget, modregner vi beløbet i den næste betaling. Hvis du har betalt for lidt, hæver vi det ekstra beløb sammen med den næste betaling.
    Vi anbefaler, at du aflæser målerne løbende, så du altid har et overblik over jeres forbrug.

  • Hvordan ændrer jeg det forventede forbrug?
    Vi beregner jeres Tank El-plan efter jeres forventede forbrug, som oplyses af netselskabet. Hvis du forventer at bruge mere eller mindre er det en god ide at kontakte os med en måleraflæsning. Vi kan sende aflæsningen til jeres netselskab, som så beregner et nyt forventet forbrug, der kan gøre jeres Tank El-plan mere præcis.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Kan jeg få ændret mit årsaflæsningstidspunkt?
    Det er jeres netselskab, der bestemmer hvornår og hvor ofte, jeres faktiske forbrug bliver opgjort. Kontakt derfor netselskabet, hvis du ønsker, at jeres forbrug skal opgøres på et andet tidspunkt.

  • Hvornår skal jeg aflæse elmåler?
    Det er jeres netselskab, der bestemmer hvornår og hvor ofte, jeres faktiske forbrug bliver opgjort. Medmindre elmåleren bliver fjernaflæst, modtager du et aflæsningskort cirka 30 dage før aflæsningstidspunktet. Du kan se på aflæsningskortet, hvordan du kan indberette aflæsningen.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Jeg har fået lukket for strømmen. Hvordan får jeg strøm igen?
    Du kan få åbnet for strømmen, når det skyldige beløb er betalt. Hvis du gerne vil have åbnet med det samme, skal vi se en kvittering for betaling. Ring til os, hvis du er i tvivl.

  • Jeg har modtaget en e-mail fra jer med varsling om lukning. Hvad skal jeg gøre?
    Hvis du betaler med det samme og sender din kvittering til os, kan du undgå at få lukket for strømmen. Der står i e-mailen, hvilken dato strømmen bliver afbrudt og hvor meget, du skal betale for at undgå lukning. Ring til os, hvis du er i tvivl.

  • Jeg har ikke betalt, fordi mit betalingskort er blevet spærret. Hvordan kan jeg betale?
    Ring til os, så finder vi den bedste betalingsmåde.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan skifter jeg elleverandør?
    Du kan kontakte en anden leverandør og lave en aftale. Men vær opmærksom på, om der er en bindingsperiode i aftalen med jeres eksisterende leverandør. Strømmen løber stadig igennem de kabler, der tilhører det lokale netselskab. De vil derfor kontakte dig for at få en aflæsning, medmindre jeres elmåler bliver fjernaflæst.

  • Hvornår skal jeg give besked om flytning?
    Hvis du flytter fra adressen, skal vi vide det senest 10 dage før, ellers risikerer du at komme til at betale for tilflytters forbrug.

  • Får jeg en opgørelse ved flytning?
    Ja, vi laver en slutopgørelse til dig. Når du har modtaget slutopgørelsen, stopper vi med at hæve betalingerne i henhold til Tank El-planen.

  • Hvordan giver jeg besked om, at vi skal flytte?
    Du kan udfylde webformularen her

  • Får vi en opgørelse?
    Ja - vi laver en slutopgørelse til jer for den adresse i fraflytter fra. Opgørelsen gør, at i ikke opkræves for forbrug på adressen efter slutdatoen.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan skifter jeg elleverandør?
    Du kan kontakte en anden leverandør og lave en aftale. Men vær opmærksom på, om der er en bindingsperiode i aftalen med jeres eksisterende leverandør. Strømmen løber stadig igennem de kabler, der tilhører det lokale netselskab. De vil derfor kontakte dig for at få en aflæsning, medmindre jeres elmåler bliver fjernaflæst.

  • Hvornår skal jeg give besked om flytning?
    Hvis du flytter fra adressen, skal vi vide det senest 10 dage før, ellers risikerer du at komme til at betale for tilflytters forbrug.

  • Får jeg en opgørelse ved flytning?
    Ja, vi laver en slutopgørelse til dig. Når du har modtaget slutopgørelsen, stopper vi med at hæve betalingerne i henhold til Tank El-planen.

  • Hvordan giver jeg besked om, at vi skal flytte?
    Du kan udfylde webformularen her

  • Får vi en opgørelse?
    Ja - vi laver en slutopgørelse til jer for den adresse i fraflytter fra. Opgørelsen gør, at i ikke opkræves for forbrug på adressen efter slutdatoen.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan skifter jeg elleverandør?
    Du kan kontakte en anden leverandør og lave en aftale. Men vær opmærksom på, om der er en bindingsperiode i aftalen med jeres eksisterende leverandør. Strømmen løber stadig igennem de kabler, der tilhører det lokale netselskab. De vil derfor kontakte dig for at få en aflæsning, medmindre jeres elmåler bliver fjernaflæst.

  • Hvornår skal jeg give besked om flytning?
    Hvis du flytter fra adressen, skal vi vide det senest 10 dage før, ellers risikerer du at komme til at betale for tilflytters forbrug.

  • Får jeg en opgørelse ved flytning?
    Ja, vi laver en slutopgørelse til dig. Når du har modtaget slutopgørelsen, stopper vi med at hæve betalingerne i henhold til Tank El-planen.

  • Hvordan giver jeg besked om, at vi skal flytte?
    Du kan udfylde webformularen her

  • Får vi en opgørelse?
    Ja - vi laver en slutopgørelse til jer for den adresse i fraflytter fra. Opgørelsen gør, at i ikke opkræves for forbrug på adressen efter slutdatoen.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvad er Tank El?
    Med Tank El får jeres virksomhed el på en nem og gennemskuelig måde. I betaler løbende for den el, I bruger og bestemmer selv, hvor tit og hvor meget I vil betale. Vi trækker jeres betalinger automatisk via Betalingskort eller Betalingsservice.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan bestiller jeg Tank El?
    Udfyld formularen her, så kontakter vi dig med et tilbud på Tank El. Vi sender en mail med et link, som du skal klikke på for at bestemme hvor ofte du vil betale og registrere dine betalingskort eller betalingsservice oplysninger. Når du har gjort det, er Tank El aftalen aktiv. 

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvad koster Tank El?
    Prisen på Tank El er baseret på den aktuelle månedspris for el.
    Tank El-planen er beregnet ud fra vores forventninger til den fremtidige pris og jeres forbrug. Når vi kender de rigtige priser og det faktiske forbrug, sender vi en regulering. Bliver det billigere, får I penge tilbage, og bliver det dyrere – eller har I brugt mere el end forventet - skal I betale mere. 

    Den aktuelle pris for Tank El er 28,62 øre/kWh øst for Storebælt og 28,10 øre/kWh vest for Storebælt. Prisen er ekskl. transport, afgifter, off. forpligtelser og moms.

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • Hvordan klager eller roser jeg?
    Vi sætter stor pris på, når du tager dig tid til at give os en tilbagemelding på din oplevelse med Ørsted. Både når beskeden er positiv, og når du syntes vi kan gøre det bedre. Skriv din besked til os i formularen her. 

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ 

Fandt du ikke svar?
Udfyld formularen eller ring til os på 99 55 35 55.

FAQ

  • HVAD SKAL DER VÆRE HER?
    På det nuværende site er der en FAQ søgefunktion som ikke medtages i det nye...

Fandt du ikke svar?

Udfyld en af sidens webformularer eller ring til os på 99 55 35 55. 
Vi har åbent man-tors 9-16 og fre 9-15.